كانون فرهنگي وهنري امام حسن مجتبي (ع)
امور فرهنگي وهنري قرآني تربيتي اعتقادي
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان كانون فرهنگي وهنري امام حسن مجتبي (ع) و آدرس canonemamhssan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





از آیات قرآن استفاده میشود همانطور که افراد به تنهایی دارای نامه عمل هستند به طور گروهی و جمعی نیز دارای نامه عمل جداگانه ای هستند تا روشن گردد آنها در کارهای جمعی و گروهی وظیفه را بخوبی انجام داده اند یا خیر.

در سوره جاثیه آیات 29 28 می خوانیم:

«در قیامت می بینی که هر امتی برای محاسبه و محاکمه گرد هم آمده و زانو زده اند. هر امتی به کتاب گروهی و جمیعش خوانده می شود و خطاب می رسد، در این روز طبق عملتان جزا داده می شوید.

این کتاب ما است که براستی با شما امت سخن می گوید و حقایق را آشکار می سازد که ما در دنیا از تمام کارهای فکری و جسمی شما نسخه برداری نموده ایم

از آنچه در پیش نسبت به گواهی انبیاء و حضور امام و رهبر با افراد در دادگاه و نامه عمل جمعی گفتیم روشن می گردد که عمل جمعی انسانها جداگانه مورد حساب قرار می گیرد.

خداوند همه ما را از کسانی قرار دهد که نامه اعمالشان در دست راستشان قرار داده می شود . و به خوبی به دستورات امام و پیشوایشان عمل کرده و هیچ کوتاهی نه در عمل فردی و نه جمعی نداشته اند.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 14 مهر 1391برچسب:نامه اعمال امت , ] [ 9:33 ] [ اكبر احمدي ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
درباره وبلاگ

اين وبلاگ متعلق به كانون فرهنگي وهنري امام حسن مجتبي (ع) شهر سلامي است ؛ اين وبلاگ در خصوص انعكاس فعاليت هاي ( فرهنگي وهنري ؛ قرآني ؛ اعتقادي ديني مذهبي ؛ وتربيتي راه اندازي شده است
موضوعات وب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





اك
اك

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 108
بازدید دیروز : 87
بازدید هفته : 195
بازدید ماه : 492
بازدید کل : 161778
تعداد مطالب : 733
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

اك

اك اك اك اك